S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.
OK

Všetko o nakupovaní

AKO NAKUPOVAŤ

Nakupovanie v našom internetovom obchode je veľmi jednoduché. Stačí, keď budete postupovať podľa týchto pár krokov:

Nakupovať u nás môžete, ako registrovaný zákazník, ale aj ako neregistrovaný zákazník. Ak ste u nás už registrovaný, stačí vyplniť svoje prihlasovacie údaje. Ak nie, môžete sa u nás zaregistrovať.

Výhody registrácie: všetky Vaše objednávky máte vo svojom zákazníckom konte priehľadne rozpísané, taktiež aj tovar, ktorý ste si ešte neobjednali, ale máte produkt v košíku, história nákupného košíka Vám zostáva.

V ľavom menu kliknite na ktorúkoľvek kategóriu, napríklad: "KOTLIKY". Následne si môžete prezrieť a vybrať tovar, ktorý si chcete pozrieť.

Kliknite na výrobok, o ktorý máte záujem. Tu máte možnosť prehliadať fotografie výrobku, ktoré si môžete zväčšiť. Taktiež môžete na stránke produktu nájsť jeho podrobný popis a zloženie. Popisy sa uvádzajú podľa dostupnosti od výrobcu.

Ak sa vám výrobok páči a rozhodli ste sa ho zakúpiť, stačí kliknúť na tlačidlo "do košíka".

Tu môžete prejsť priamo do košíka, prípadne pokračovať v ďalšom nákupe, stači kliknúť na tlačidlo "pokračovať v nákupe". Ak sa rozhodnete prejsť do košíka neskôr, môžete ho stále nájsť v pravom hornom rohu nášho e-shopu. Na stránke vášho košíka môžete nájsť sumár vášho nákupu.

V ďalšom kroku si môžete zvoliť spôsob dopravy. Tovar Vám radi doručíme kuriérom, poštou, alebo si ho môžete vyzdvihnúť osobne v našom sklade, viď v hornej lište: OSOBNÝ ODBER alebo KONTAKY (SKLAD)

Taktiež Vám ponúkame na výber rôzne možnosti platby. Môžete si zvoliť platbu dobierkou, platba prevodom, platba platobnouo kartou alebo platba v hotovosti v našom sklade pri osobnom odbere.

Taktiež, keď si zadáte spôsob dopravy: Osobný odber - sklad Váhovce a spôsob platby: Platba v hotovosti, si môžete tovar vyzdvihnúť priamo v našom sklade.

Pri zadaní spôsobu platby: Platba prevodom, počkajte na platobnú výzvu. Výzva o platbe Vám bude poslaná mailom!

UPOZORNENIE: Pri zadaní spôsobu platby: Doprava - Kuriér (Česká Republika) je spôsob platby možný iba prevodom. Do iných krajín v rámci EU sa tovar posiela pri dohovore na tel. čísle: 0907716612, platba je možná iba prevodom alebo platobnou kartou!

V ďalšom kroku, prosím, zadajte vaše osobné údaje, ktoré potrebujeme, aby sme Vám mohli doručiť váš tovar.

Osobné údaje musia byť presné, aby Vám bola zásielka doručená. Tj. celé meno, adresa doručenia, mobilné telefónne číslo, poprípade fakturačné údaje (pre firmy).

 

V poslednom kroku si, prosím, skontrolujte všetky údaje, či sú zadané správne. Taktiež si skontrolujte produkty, ktoré ste si objednali (vložili do košíka), poprípade doplňte, odoberte produkty, alebo zmeňte svoje osobné údaje.  Po potvrdení objednávky Vám na zadanú e-mailovú adresu pošleme e-mail s detailom vašej objednávky.

Ak sa Vám nechce vyplňovať objednávkový formulár (spracovať objednávku) na našom e-shope. Môžete nám zavolať na tel. +421 907 71 66 12 a objednať, radi za Vás objednávku urobíme. Objednávky môžete urobiť aj chat socialnej siete facebook vyhladaním stranky, alebo tu @DENOXiron , pripadne mailom a sms.  Všetky objednávky sú spracované behom jedného dňa. Radi Vám pomôžeme pri objednávke.

 

Ďakujeme za pochopenie a spoluprácu.

SPOSOBY PLATBY

V súčasnosti je možné v našom obchode platiť týmito spôsobmi:

  • Dobierkou pri preberaní tovaru od pracovníka kuriérskej služby resp. v pobočke pošty.
  • Bezhotovostnou platbou, prevodom na náš účet č.SK34 8360 5207 0042 0673 0867
  • Bezhotovostnou platbou, platobnou kartou priamo na webovej stranke lenhandmade.sk >> možnosť platit platobnými kartami visa, visa electron, mastercard, maestro/

 

DOPRAVA

Zásielky zasielame:

 

1.: Balik na poštu - 4,50 eur. Cena zahŕňa dobravu a balné na Vášu miestnu pobočku pošty.

 

2.: Kuriérskou spoločnoťou DHL

Cena dopravy cez kuriérsku spoločnosť DHL je: 4,50 eur.

Cena zahŕňa dopravu a balné. Cena dopravy je koncová a platí iba v rámci celej Slovenskej republiky.

 

Doba dodania: do 4 dní, vo vynimočných prípadoch maximalne 15 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky, o tom budeme vopred informovat ctených zákazníkov.

Cena dopravy cez kuriérsku spoločnosť DHL do Českej republiky je: 12 eur.

Cena zahŕňa dopravu a balné. Cena dopravy je koncová a platí iba v rámci celej Českej republiky.

Doba dodania do Českej republiky môže byť dlhšia ako 4 dni, môže sa predlžiť o 1 až 2 dni

 

UPOZORNENIE: Kuriérska služba zásielku dovezie na adresu, ktorá bola zadaná pri objednávke ako adresa doručenia. Nie je možne zmeniť adresu počas dňa - dovozu zásielky kuriérskou službou. Čas (hodina, minúta) doručenia nedokážeme ovplyvniť.

 

Doprava do zahraničia

Tovar môžeme poslať iba do krajín EU. Cena dopravy sa odvíja podľa toho, do ktorého štátu (EU) bude zásielka poslaná. Bližšie informácie Vám poskytneme na tel.00421 907 716 612 a na emailovej adrese info@lenhandmade.sk

Tovar neposielame mimo štátov EU.

Ďakujeme

REKLAMAČNÝ PORIADOK

Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku, teda tovar ako aj jeho obal bezprostredne pri jeho doručení. V prípade, že kupujúci zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. V prípade zistenia poškodenia tovaru pri jeho prevzatí kupujúcim je ten povinný ihneď pri prevzatí tovaru vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovar (škodový zápis), ktorého správnosť potvrdí dopravca.

Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu môže predávajúci po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom poskytnúť odstránenie vady tovaru, zľavu na tovar alebo v prípade neodstrániteľných vád tovaru dodať kupujúcemu nový tovar.

Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky, najneskôr však do 24 hodín od doručenia tovaru. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nie je možné uznať. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať si záručné podmienky vrátane slovenského/českého návodu na obsluhu a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť.

 

Zákazník je povinný pri prevzatí výrobku (osobnom aj neosobnom) skontrolovať kompletnosť balenia.

 

Pri doručení kuriérom musí kupujúci spísať reklamačný protokol na mieste o nekompletnosti balenia. Pri osobnom odbere je kupujúci povinný skontrolovať si obsah balenia okamžite, dodatočné reklamácie nebudú akceptované.

 

Záruka sa nevzťahuje:

1) Na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené používaním.

2) Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať.

3) K poškodeniu prišlo nesprávnou manipuláciou zo strany kupujúceho.

4) Produkt bol poškodený vlastným neopatrným zaobchádzaním.

5) Obsah produktu neobsahuje všetky dodané časti.

 

V prípade, že tovar pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (tzv. rozpor s kúpnou zmluvou), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve , a to podľa požiadaviek kupujúceho buď výmenou tovaru, alebo jeho opravou. Ak taký postup nie je možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny tovaru alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím tovaru o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia tovaru, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe tovaru alebo ak sa nedokáže opak. V prípade rozporu tovaru so zmluvou má spotrebiteľ nárok na tzv. zjednanie nápravy a to:

 

1) Bezplatným uvedením spotrebného tovaru do stavu odpovedajúceho zmluve prostredníctvom opravy.

2) Primeraným znížením kúpnej ceny.

3) Náhradným dodaním tovaru.

4) Odstúpením od zmluvy.

 

 

Najprv môže spotrebiteľ požadovať od predávajúceho bezplatnú opravu alebo bezplatné náhradné dodanie spotrebného tovaru. Kupujúci má právo na výmenu tovaru len vtedy, ak to nie je vzhľadom k povahe vady neúmerné. O tom, či je vada úmerná, rozhodne autorizované servisné stredisko a to formou písomného posúdenia tejto vady.

Na základe tohto rozhodnutia sa bude postupovať ďalej podľa zákona.

 

Postup reklamácie

Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:

1) Vypíšte reklamačný formulár alebo pošlite e-mail (alebo list) kde uvediete hlavne typ výrobku, jeho výrobné číslo, číslo predajného dokladu a popis vady.

2) Do 24 hodín (v pracovné dni) Vám budú zaslané informácie o ďalšom postupe

3) Pošlite reklamovaný tovar v originálnom obale na určenú adresu spolu s popisom vady, záručným listom a dokladom o kúpe. Predávajúci rozhodne o reklamácii najneskôr do 7 pracovných dní od podania reklamácie a vyrozumie o tom kupujúceho zaslaním e-mailu, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak. V prípade, že reklamácia bude uznaná ako oprávnená, zaistí predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30-tich dní odo dňa uplatnenia reklamácie výmenu tovaru, prípadne vrátenie peňazí.

 

Lehoty na uplatnenie reklamácií

Predávajúci zodpovedá za vady nepotravinárskeho tovaru po dobu 24 mesiacov od prevzatia veci spotrebiteľom, ak na tovare, jeho obale, návode alebo záručnom liste nie je uvedená dlhšia doba. V záručnom liste určí predávajúci podmienky a rozsah tejto dlhšej záruky. Ak výrobca (dodávateľ predávajúceho) poskytuje na svoje výrobky dlhšiu záručnú dobu ako 24 mesiacov, predávajúci nesmie túto dobu skrátiť, aj keď sa to týka len niektorej súčiastky veci.

Ak ide o použitú vec, kupujúci sa s predávajúcim môžu dohodnúť aj na kratšej záručnej dobe, nie však kratšej ako 12 mesiacov.

Predávajúci nebude vydávať záručné listy, ak o to nepožiada spotrebiteľ. Na žiadosť spotrebiteľa je predávajúci povinný vydať záručný list. Ak to umožňuje povaha veci, postačí namiesto záručného listu vydať spotrebiteľovi doklad o kúpe tovaru. Spotrebiteľovi sa vysvetlí, že k vybaveniu reklamácie postačuje doklad o kúpe.

Predávajúci bude vydávať záručné listy v prípade dlhších záručných dôb než 24 mesiacov poskytovaných na vlastné výrobky a pri predávaných tovaroch, kde záručný list k výrobku pribalil dodávateľ.

Záručný list obsahuje obchodné meno a sídlo predávajúceho, obsah záruky, rozsah a podmienky záruky, dĺžku záručnej doby, údaje potrebné na uplatnenie reklamácie. Ak záručný list neobsahuje všetky náležitosti, nespôsobuje to neplatnosť záruky. Obsah, rozsah a podmienky záruky znamená:

na ktoré vlastnosti tovaru sa poskytuje dlhšia záručná doba (môžu to byť len niektoré vybrané vlastnosti, nemusí to byť nevyhnutne výrobok ako celok),

aké plnenie poskytne predávajúci (ak sa vada v poskytnutej záručnej dobe vyskytne - môže sa dohodnúť napr. vždy na vrátení zaplatenej kúpnej ceny alebo na výmene za bezvadný tovar),

aké doklady musí kupujúci pri uplatnení práv z takto poskytnutej záruky predložiť, príp. aké iné podmienky musí splniť, napr. pri predĺženej záruke vrátenie s pôvodným obalom atď., aby sa mohol domáhať svojich práv pri poskytnutej záruke.

Ak je reklamácia vybavená opravou, predlžuje sa záručná doba o dobu od uplatnenia reklamácie do dňa, kedy je spotrebiteľ povinný po skončení opravy si tovar prevziať, a to aj v prípade, že tak kupujúci neurobil. Predávajúci je povinný vydať kupujúcemu potvrdenie o tom, kedy uplatnil toto právo, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania.

Ak je reklamácia vybavená výmenou vadného tovaru za tovar bez vád, plynie pre nový tovar nová záručná doba znovu odo dňa prevzatia novej veci alebo odo dňa, kedy bol zákazník povinný si vec po vybavení reklamácie vyzdvihnúť.

Ak nie je reklamácia vadného tovaru, za ktorú predávajúci zodpovedá, uplatnená v záručnej dobe, právo zo zodpovednosti za vadu zaniká.

V prípade, že si spotrebiteľ nevyzdvihol vec po vybavení reklamácie (maximálne po 30 dňoch od prijatia reklamácie), hoci sa mu vybavenie reklamácie riadne oznámilo doporučeným listom s výzvou na vyzdvihnutie veci, predávajúci postupuje nasledovne:

po uplynutí lehoty na vyzdvihnutie reklamácie, ktorá sa spotrebiteľovi určila v predošlej výzve alebo po uplynutí primeranej lehoty, zašle predajca spotrebiteľovi druhú výzvu vo forme doporučenej zásielky s doručenkou, aby si vec na príslušnej prevádzke vyzdvihol a určí sa mu na to primeraná lehota (napr. 1 mesiac od doručenia),

v prípade, že si zákazník ani po uplynutí tejto lehoty (lehota sa počíta od dátumu doručenia vyznačeného na doručenke, alebo uloženia na pošte, ak sa zásielka vráti) vec nevyzdvihne, môže cca po pol roku (alebo aj skôr podľa odhadu a skladovacích možností) vec predať, v prípade, že sa vec predá (ak ide o použitú vec po oprave, je nutné predávať ju so zľavou a možno k nej vyznačiť kratšiu záručnú dobu, minimálne však 12-mesačnú), je nutné viesť evidenciu, za akú cenu a kedy sa vec predala, v prípade, že by sa po lehote na vyzdvihnutie objavil zákazník, ktorý by žiadal vydanie svojej veci, je nutné mu povedať a preukázať, že bol 2x vyzvaný na vyzdvihnutie veci a z dôvodu, že sa k nej neprihlásil, bola táto vec predaná, pretože predávajúci nemôže nevyzdvihnuté veci dlhodobo skladovať; predavač môže ponúknuť spotrebiteľovi, že sa mu vyplatí časť sumy, za ktorú sa vec predala, poplatky za skladovanie sa vyberať nebudú.

N2RhOG